VIRTUAL
OFFICE

Get a Prestigious Business Address
in Batam City Center

The concept of a Virtual office is a “Non-Physical” Rental Office located in an office area that can be used as a legal business address that has facilities like an office in general. Virtual Office is the right solution for business actors who have difficulty in obtaining commercial zoning as their business address.
Even though they don't have a physical office, virtual office users get special benefits such as savings of more than 90% in operational costs.

Sample text. Click to select the text box. Click again or double click to start editing the text.

What you earn from Virtual Office

Strategic & prestigious business address in the middle of the city that can be used for the company's official domicile

Sample text. Click to select the text box. Click again or double click to start editing the text.

Letters and packages sent to your address, we will notify you & you are free to pick them up anytime

Sample text. Click to select the text box. Click again or double click to start editing the text.

Dedicated telephone number to make your business look professional & reliable.

Sample text. Click to select the text box. Click again or double click to start editing the text.

Professional receptionist service that is ready to assist you in receiving calls, incoming documents and forwarding them to you

Sample text. Click to select the text box. Click again or double click to start editing the text.

Free use of the meeting room every month.

Sample text. Click to select the text box. Click again or double click to start editing the text.

GOLD

IDR 25.000
Per Day

Starting Price

IDR 3.600.000

6 Months Special 

PLATINUM

-
-

Starting Price

IDR 6.700.000

12 Months Special

Terms of Renting Virtual
Office

SUDAH PUNYA BADAN USAHA

Ka mu telah memiliki Akta Pendirian yang dibuat oleh Notaris untuk badan usaha PT atau CV

Persyaratan

Kamu telah memiliki Akta Pendirian yang dibuat oleh Notaris untuk badan usaha PT atau CV
  • Akta PT / CV
  • SK Menteri Akta PT / CV
  • KTP Direktur Utama
  • SIUP
  • TDP
  • NPWP
  • Mengisi formulir data klien

Notes: Bagi perusahaan perorangan hanya diperlukan KTP dan NPWP saja.

BELUM PUNYA BADAN USAHA

K amu belum memiliki Akta Pendirian yang dibuat oleh Notaris untuk badan usaha PT atau CV. Infiniti memiliki rekanan Notaris yang bisa membantu kamu membuat Akta Pendirian PT / CV.

Persyaratan

Notes: Bagi perusahaan perorangan hanya diperlukan KTP dan NPWP saja.

Kamu belum memiliki Akta Pendirian yang dibuat oleh Notaris untuk badan usaha PT / CV, Adhya Building memiliki rekanan Notaris yang bisa membantu kamu membuat Akta Pendirian PT / CV.

Notes: Bagi perusahaan perorangan hanya diperlukan KTP dan NPWP saja.

Frequently Asked

Apakah saya bisa menggunakan alamat VirtualOffice sebagai alamat legalitas saya?
Ya. Kamu bisa menggunakan alamat Virtual Office - Adhya Building. 

Bagaimana saya tahu apabila saya telah dikirimkan dokumen / parsel oleh customer saya?
Kami akan memberikan notifikasi via WhatsApp agar kamu mengetahui bahwa kami telah menerima dokumen kamu.

Apa kamu menerima penerimaan parsel dalam bentuk besar?
Ya, tetapi parsel harus muat dalam ukuran kotak loker dengan ukuran di bawah ini. Kami tidak menerima barang berbahaya, hewan hidup atau barang rentan lainnya. Infiniti Office berhak untuk menolak atau menerima barang-barang yang kami anggap

Apakah saya perlu menyertakan KTP dan NPWP?
Ya. Bagi Direktur / Direktur Utama / penanggung jawab (khusus usaha perorangan) kami perlu bukti identitas berupa KTP dan NPWP. 

Dimanakah nanti alamat perusahaan saya yang baru?
Akan ditulis seperti ini

PT. (NAMA PT) Adhya Building Tower
Lt. 3 Kompleks Permata Niaga Blok A No. 1
Jalan Jenderal Sudirman-  Bukit Indah SukajadiKota Batam.